måndag 27 december 2010

Kan ni tro det eller ej?????

Av någon anledning fick jag akut blogg lust.

Julen kom och gick. Fick underbart finna julklappar och jag är JÄTTE nöjd. Av någon konstig anledning får jag massa lila, glittriga eller bak saker. Och jag ÄLSKAR DET! I år fick jag ett lila STEKJÄRN. Hur coolt e inte det liksom.

Vad händer nu i livet då?
Jo jag planerar möhippa. Eftersom jag är tärna till Tj och Erikas bröllop. Skit kul men otroligt tidskrävande okså.

Thailands resan börjar närma sig och i detta vädert ska det bli SJUKT skönt.

Undersökning av mina ögon är inbokat och om allt går som det ska så ska jag operera ögonen så jag slipper brillor.

I morgon ska vi lämna våra första prover på RMC. Efter samtal med en urgullig Marie på RMC så kör vi på med vår utredning.

Så som ni märker är det många bollar i luften.

Jag ska försöka hålla er uppdaterade lite bättre.

Inga kommentarer: