tisdag 2 november 2010

Hej igen. Ingen bajs bloggning i dag:)

Helgen har gått och årets maskerad har varit. Lika roligt vart år att se hur alla gör sitt bästa för att klä ut sig. Jag hade redan innan maskeraden bestämt att detta skulle vara den sista. Det är för mycket jobb. Det finns många som säkert blir besvikna men nu är det er tur att fixa en maskerad:) Min tur att va gästa kanske??
Nä jag känner mig själv. Någon lite hemma maskerad kommer det bli för dom närmsta sörjande.

Under alla maskerader så har vi klarat oss utan bråk men detta året kom vi inte undan. När sprit är inblandat så är det nästan oundvikligt med lite bråk men vissa gick för långt detta året. jag är ingen långsynt människa och jag vet att alla gör fel. Ingen big deal men när man inte kan stå för vad man gjort när man är så full att man inte kan gå och folk får hålla ner en för att man inte ska skada folk. Då blir jag lack! Jag tänker inte stå för kostnaderna för någon annan skadegörelse. När det dessutom finns folk som sett vad man gjort så borde man va lite ödmjuk om man inte kommer i håg allt.
Men mina blåmärken försvinner i allafall.

Jag vill passa på att tacka alla som ställde upp. Tjocke Jocke var min hjälte denna kvällen. Du är en stor jävel och det är jag glad för.

Livet går vidare.
Just nu väntar jag bara på min iphone 4. Har köpt skal på ebay och dom kom innan telefonen. Attans!!!

Nä nu väntar jobb!! Hej hopp

Inga kommentarer: