tisdag 26 oktober 2010

Vad fan håller jag på med?? Något som jag INTE gör är bloggar. Hittar inte lust till det liksom. Men Nina påminde mig om att vissa läsare saknar att läsa och andra är bara nyfikna.
Så nu bloggar jag lite och just nu sitter jag på toaletten och bajsar. Det är helt sant!! Fördelen med bärbar data;) Och i mina högtalare så spelas Waka Waka. En riktigt bra bajs låt.

Livet fortsätter som vanligt. Vi har lagt baby planerna på hyllan och köp en resa till Thailand. Jag har gett upp lite och vill bara vänta ut året så utredningen kan påbörjas. Den har ju blivit förflyttad ett år nu pga missfallet.
Vem vet, vi kanske behöver lite avkoppling för att komma på banan igen.

Julen är snart här ( det går fortare än ni tror) och jag har redan packat in 80% av klapparna. Har varit ute i god tid och det känns skönt.

På lördag är det dax för vår årliga Halloween fest. Och det har varit lika mycket jobb detta året och det är jobbigt faktist. Att jaga folk som ska betala är inte så jävla kul vart år.

Nu har jag bajsat klart och stillat Ninas läsbehov hoppas jag.
Jag återkommer kanske nästa gång jag jag bajsar. Detta kanske blir en bajs blogg. vem vet?

1 kommentar:

Nina sa...

en bajsblogg o du är en skitunge! haha kul att läsa igen, jag är inne varje dag o kollar läget så du får fan ta o rycka upp dig nu! ;) vi bokade resa till thailand med hon som försökt få barn i ca 4-5år o då helt plötsligt blev hon gravid, utan alla behandlingar.. så att boka resa kanske e det som sätter fart. det viktiga är iaf att aldrig tappa hoppet! jag har kvar det iaf! =) MFF behöver påfyllnad i laget. ;) ha en skitrolig maskerad! puss