fredag 9 juli 2010

Varning för fula ord!!

Så ja då börjar det. Idag så har jag tagit ut mig fullständigt på ett jävla MIFFO till vikarie. Jag har tycket många vikarier är dåliga men denna vikarien är utomjordisk. Ni kan aldrig förstå hur min dag har varit.

Ivanligt fall kan man bli lite lack för att vikarierna "bara" tar upp 2 boende. Dagens miffo tog upp INGEN!
INGEN kan ni förstå det?? Mellan halv 8 och 9 så tog vi upp alla och gick över till vikarien. Då hade hon inte tagit upp någon. och när man pratar med henne så bara tittar hon på en och går.

Dom boenden tackar en för att man kommer för dom vill inte veta av henne.
Hon ställer dom boendes disk i buskarna så att sparvarna ska få mat. VEM FAN GÖR DET? Vilken normal människa gör så?

Vi fick h a möte med personalen och chefen för att prata med henne men hon bara satt där och förstod ingen. Vi gick igenom vad hon inte kunde göra och ändå 2timmarsenare så gör hon exakt samma sak. GALEN

Till slut fick jag nog och nästa gång hon pratade med mig så sa jag: Gör va fan du vill. Jag bryr mig inte.

När jag väl fick sitta ner i 10min under mina 8timmar på jobb så brast det. Tårarna sprutade. Psyket palla inte. Så töserna skickade hem mig.

Dagen är piss och chokelad är det ända som kan bota.

Inga kommentarer: