fredag 16 juli 2010

Torka....

bloggtorka och torka ute. Sommaren fortsätt och värmer som fan. Tåler inte värmen så bra.
Mår dåligt och kan lätt bli irriterad.
Livet fortsätter som vanligt. Jobbar och står i, bara 28 arbetsdagar kvar. Kärleken frodas, Pucko växer och fortfarande barnlös.
Som ni ser är det båda upp och ner i livet.
Vissa dagar så bara sköljer saknad, sorg, ilska och hat över mig. Har i allafall gått mer mina kg och lite till. Ringde RMC i dag men så klart hade dom stängt på fredagar.
Känner mig mer och mer säker på att något är fel. Har gått på tabletter som stimulerar äggledarna så jag släpper ägg som en höna men ändå så tar det inte sig. Nåt fel måste det ju va då.

Livet går vidare och på mina bra dagar lever jag livet.
Jag och Peter har hittat vår sommar pärla. Där vi kan bada och mysa i lugn och ro. Här om dagen så var vi och bada. Stranden va öde och vi var helt ensamma. MYS på hög faktor. På vägen hem så säger Peter: Nu älskar jag dig ännu mer. Detta kallar vi kvalitets tid.

Idag så blev det Sjöbo marknad. Har inte varit där sen Denice hade håkansson på kroken. Värmen gjorde att det va lite folk så det va skönt. Inte mycket att köpa men hittade 2stånd med kryddor och strössel. Blev 16påsar med olika smaker som cappucino, banan, pistage, polkagris och citrus.
Blir bak sugen.

I 2 veckor ska jag jobba i köket på jobb. Skönt att komma i från alla vikariert. Det blir Mån-fre jobb 7-15,30. Både skönt och inte.

Nä nu ska jag ge vatten till blomman som Peter fick av mig i dag. Snällt av mig va??

Inga kommentarer: