onsdag 7 juli 2010

Imorse när jag vaknade och gick ut i hallen så möttes jag av en ENORM tvätt hög. Minst 5 maskiner tvätt. Och ändå hade Peter tvättat i går. Men eftersom det bara fanns en fungerande tvättmaskin så tvättade han så mycket han kunde.

Tog tag i tvätten och stacka ner i tvättstugan. Lyckades kasta in en maskin och boka en ny tvätt tid i kväll.

Eftersom jag var bäst i söndags så tycket min man att jag förtjäna en trip till Ikea så i dag bär det av så fort min man slutar.

För ett tag sen så skrev jag ett inlägg om att det kommer bli kaos på jobb i sommar. Vi är nu 2veckor in i sommarsemestern och det är redan börjat. Ska jobba extra 2kvällar redan och jag känner på mig att det är bara början. Det är bara jag och Eva som är ordinarie personal och vi har ensamt ansvar för alla omläggning, insulin,Waran-medicin, blåssköljningar och narkotika mediciner. Ett helvete vill jag lova när man samtidigt ska försöka se till att vikarierna sköter sitt jobb. Sommaren blir lång.

Nä nu måste jag ner i tvättstugan.

Inga kommentarer: