måndag 5 juli 2010


Dax att blogga om helgen som gått kanske?

I lördags så gick vi upp tidigt och åkte iväg med Denice till familjen Sonesson i Smyge. Där mötte vi Linda och Loke.
Peter sattes i arbete, skulle hjälpa Sven att bygga staket runt poolen . Det blevjätte bra och jag är impad som fan. Med lite vägledning så kan faktist Peter vara händig.
Vi tjejer sola och bada hela dagen. Vi avslutade dagen med grilling. Fick som väldigt fin färg
På vägen tog jag en tupplur.
Tänk så trött man blir av att bara slappa vid poolen.

Den kom den 4 juli. Vår bröllops dag. Peter jobbade till 12,30 så då han jag fixa lite.
SMSa Peter: Du hittar mig i pildammarna.
Där satt jag med lunch från Subway och kall dricka. Visste att min man skulle uppskatta det.
Sen gav jag honom tillåtelse att gå och se matchen eftersom jag hade lite och fixa till kvällen.

Efter vår mys stund så gick vi på olika håll.

När peter kom hem så fick han sig en överaskning som han gilla. Sen CENSUR
HAHAHA
Sen var det tänkt att vi skulle äta en god middag men krafterna tog slut så vi beställde pizza i stället.
Vi e nöjda med dagen. Peter har gjort ett speciellt halsband till mig men det är inte färdigt än. Jag väntar med spänning på hur det ser ut och hoppas det blir färdigt i början av veckan.

Meningen var att vi skulle åka till Helsingör i går men danskarna har inte samma öppet tider som oss i Sverige.

Nu är det ny vecka med fint väder.

Inga kommentarer: