söndag 27 juni 2010

Får väl blogga lite så här på kvällskvisten.
Tänkte först skriva lite om alla intriger på jobb men efter jag tänkt efter lite så skiter jag i det. Pallar fan inte lägga ner enerig på det. Fast jag kan inte låta bli att erkänna att jag gillar intriger så länge jag inte är inblandad, jag vill vara en åskådare bara. Men denna gången blev jag inblandad på ett hörn.
Men eftersom jag inte är lång synt så hänger jag inte upp mig på sånt. Jag kan lätt bli arg men det går fort över.

Tycker i stället vi ska prata lite om vädret denna midsommar helg. Redan när jag såg i kalendern att jag jobbade midsommar kvällen så konstaterade jag att det skulle bli SJUKT bra väder. Och jag hade rätt (så klart). Varför skulle jag få fira en skön midsommar??
Som tur är så tycker jag att midsommar är överskattat. Det är samma jävla skit mat som till jul och påsk nästan, samma jävla "små grodor"som dansar runt.
Jag kanske uppskattar midsommar mer när jag får barn.

Över till annat.
Som jag skev i tidigare inlägg så hämtade jag vår lill kille i torsdags. Åkte ända till simrishamn där han va född.
Fy fan vad tråkigt att åka så långt med pågatåg.
På vägen tillbaka så steg "hjälmen" (peter kusin) på och höll mig sällskap till Malmö.
Jo hur får det nu för Pucko (hans namn, om någon har mist det). Det går rätt så bra, Mongo brottar ner honom och visar vem som e bossen. Pucko skriker och fräser. Vill bara påpeka att Mongo värken biter eller använder klorna. Han ska bara vissa att han var här först. Det går bättre dag för dag.

Pucko gillar fotboll på tv och gillar att mysa mest med Peter. Pappas pojke. Det gör mig inget för Mongo är mammas pojke.

Kanske någon som undrar hur det går med vikten. Har ca 8hg kvar men verkar inte komma ut min "äta" fas. Så länge jag inte går upp så e jag nöjd.
Fortsätter att gå till jobb. Har fått en sjukt fin bränna på armarna.
Tränar även på wii activ som vi köpt. Det är ett träningsprogram på Wiiet med personliga tränare. JÄVLAR vilken träningsvärk det ger vill jag lova.

Nu ska jag göra mig klar för sängen för tydligen ska jag jobba i morgon okså. SKIT

Inga kommentarer: