måndag 12 oktober 2009

1 vecka

Måndag och ny vecka på jobb men okså sista veckan på väldigt länge. Vid den här tiden om 1vecka så sitter jag och min man i Istambul flygplatsoch väntar på flyget till Bangkok. Ni annar inte hur skönt det skabli att åka bort på semester. Och till Thailand av alla ställen. Sen tunamin svepte över Thailand 2004 så har jag drömt att åka till detta land och nu ska jag spendera 1månad där. HÄRLIGT!!!!!

Var varit på jakt efter bikini nu sen i somrars men hittar aldrig något som passar min jävla hylla. Stora bröst är inte alltid kul. Nu fick jag beställa några i från ellos och det verkar som jag har en bikini nu. Men jag kan ju inte säga att den är snygg. Har man D eller DD i kupan så finns det inga snygga bikinisar. Jag har helt enkelt köpt en tant bikini. Inte skit ful men inte snygg på en 25åring kanske. Men jag orkar inte bry mig längre den ska bara praktisk. Peter tycker att jag ska gå topless men då tror som stackars thailändarna att en val med taxöron har strandat i sanden.

Packningen för min del är så gott som klar. Lite små detaljer som jag ska plocka ihop.

I morgon blir det lite bank ärende och sen ska jag få en spruta i min lilla arm. Vaccin mot svininflensan.


nä nu börjar mongo fåpå datan så det va allt för mig

Inga kommentarer: