onsdag 7 oktober 2009

Sorry

att jag inte har bloggat så bra på den senaste tiden. Är inte riktigti form.
Är på dåligt humör hela tiden känns det som. Speciellt den senaste veckan. Även några av mina arbetskamrater har märkt av mitt dåliga humör. I vanliga fall försöker jag hålla en god minn så det blir min mansom får ta smällen för det mästa. Jag antar att detta har med brist av semester att göra.
Det är inte långt kvar till vi åker till thailand men jobbar man konstant (vissa dagar 10timmar) och redan har magkatar så känns det som en evighet.

Hur ser livet ut för övrigt?
Sova, jobba, äta och skita. I bland hinner vi med lite mys.

I måndags var jag ledig så då blevdet en tur i stan på tu man hand med maken min. Det slutade med lunch på Subway och 8 inköpta julklappar och i går köpta jag ytterligare 3 julklappar. Allt för att slippa julstressen när vi kommer hem från thailand. Köper säkert några klappar i thailand.

Nu är det dax att göra sig i ordning för att gå till jobb. Nästa gång jag bloggar blir säkert nästa gång jag är ledig så på torsdag (15okt)

Inga kommentarer: