fredag 27 augusti 2010

Då har man semester och skulle packat sin resväska för att åka till solen i Egypten. Men tyvärr så är resan inställd pga mitt missfall. Fick ett intyg av läkaren på KK att det inte var lämpligt att åka ner till värmen och jag får inte bada på ett tag så. Först fick jag lite problem på fritidsresor som sa att graviditet inte var en sjukdom. HALLOOOOO Det är ingen graviditet längre. Jag har ett dött jävla foster som försöker ta sig ut!!!!!
Efter jag fått pratat med en annan på fritidsresor så löste det sig. Nu väntar vi bara på att pengarna ska komma tillbaka på kontot. Sen känner jag mig lugn.

Helgen som varit har varit fruktansvärd. Har haft ont som fan men nu känns det bättre. Va hos läkaren i onsdags och allt såg bra ut och det värsta är över nu.

Är det konstigt att jag inte har gråtit en ända gång sen jag var på KK akut i fredags? Kan inte låta bli att tänka på det. Just nu känner jag bara att jag inte pallar med allt vad har med graviditet och barn att göra.
Jag är jävligt trött på alla på facebook som välkommar vecka 21, vecka 34 osv eller alla bilder på era växande magar. Blir bara bitter och irriterad. Det är klart jag känner så eftersom jag vill okså välkomna vecka 18.
Ska jag vara ärlig så har jag absolut ingen lust att tänka på att skaffa barn den närmsta tiden. Jag känner mig inte mentalt redo för det.

Nä nu orkar jag inte va djup längre.
Föratt ha något att göra på semestern så har vi bestämt oss för att åka på stor stads semester. Vi åker till Dublin istället. Peter dröm.

Nu ska jag fortsätta att titta på E! channel. Min nya favorit kanal.

See ya

Inga kommentarer: