fredag 18 juni 2010

Härligt väder eller hur? Sitter just nu på balkongen och solar mina bruna armar. För mina armar har fått fin färg när jag gått från och till jobb i 2veckor. Solen behöver inte va framme för att man ska få lite färg.

Fortsätter att sköta mig, med träning i allafall. Har slarvat lite med maten men jag skyller på kvinnoveckan som är på besök.Svårt att låta bli chocklad då. Vågen visar 4+ igen men det är kvinnoveckan som sagt. Ska bli skönt att se vad vågen står på nästa vecka.

I går efter jobb så blev det spinning. Svängen är snart färdig instruktör så jag, Denice och Sabina bestämde oss för att stötta honom. Det va riktigt kul och jobbigt men efteråt så känndes det skit skönt. Jag och Denice ska försöka gå en gång i veckan.
Efterspinningen så tycket vi att vi förtjäna glass. Det blev Mcflurry marängswich på donken. VÄRLDENS GODASTE GLASS! Närstan så att man får orgasm när man äter den. UNDERBART!

Då var det dax i morgon. BRÖLLOP! Gäller att gå upp i tid och fixa till håret.(mitt största problem) och ge sig i väg. Är bjuden till kl 14 sådet blir till att snabba på.
Ikväll ska jag och Erika baka och förbereda det sista.

Nu kan jag inte skriva mer för att solen värmer tangenterna på datan så dom e heta. AJ AJ AJ

Inga kommentarer: