tisdag 15 juni 2010

Då var det några dagen sen jag skrev. Haft en hård helg på jobb, så hård att jag har fått en fin blåtira på köpet. Råkade slå upp skafferidörren mitt i huvudet. Smart va? Har så jävla ont fortfarande.

Jaha och sen har fotbolls VM börjat. Peter äger tv i vardagsrummet och jag håller mig i sovrummet. Vi får planera ALLT efter fotbollen. Det är svårt och det är säkert folk som tycker det är löjligt. Men det är Peters stora intresse och det pågår bara under 1månad.
Jag lägger mycket tid på mitt intresse och det är prinsessbröllopet på lördag. Inget ska störa på lördag och på fredag ska det förberedas med bakning och annat kul.
Så här glad var Peter i fredags när VM börja.
Igår var det måndag och jag avnjöt en ledig dag med att väga mig och det va positivt sen blev det en promenad. Sen blev det brådis eftersom det blev en Roadtrip till Tyskland. Blev hämtade av min extra man Tjockejocke( har umgåtts mycket undertiden han varit sjuk) och sen hämtade min man (enligt papperna) HAHAHAHA
Iväg till tyskland för att fylla på öl förådet. Hann dock planera min matsäck så jag inte skulle äta massa skräp. Varmrökt lax med sallad blev det och några frukter. Jag är nöjd med mig själv:)

Har alltid kul med familjen Lindqvist. Fast frugan inte var med tyvärr. Bilen fyllde vi snabbt och eftersom jag inte dricker så mycket så köpte jag bara 2flaskor jordgubbsbubbel till lördag. På båten så hittade jag dock något jag gilla.
Nilens Jord är ett danskt märke som säljer smink. Var gång under 5år som vi åkt till tyskland har jag tittat på deras Powder brush smink pensel. Den är svar och glittrig. Och eftersom jag älskar glitter så vill jag bara HA den. NU till min stora förtjusning så har dom kommit med den hel sminkborst serie i glitter så jag köpte så klart 4 av 8 penslar. Ska Peter handla öl så ska jag har penslar. Det ska va rättvist. Då är helt underbara. Silkesstrån som är mjuka moln.
Nu så börjar Våra bästa år. Det är ett måste och sen blir det promenad till jobb.
På återsende

Inga kommentarer: