tisdag 22 juni 2010

Om ni undrar så fortsätter jag att gå. Blir extra glad när det är sol som i dag för då får jag en fin bränna.
Förra veckan fick jag en CHOCK när jag vägde mig och såg att jag hade gått upp min 4kg på en natt. Men förklaringen var att kvinnoveckan kom samma dag. Nu e snart kvinnoveckan slut och jag är tillbaka igen. 1kg kvar att bli av med. Känner att jag tappar insperationen just nu. Det är biten med vad man ska äta som e jobbigt. Har extremt godis och mat sug just NUUUU.
På torsdag så åker jag och hämtar vår nya familjemedlem. Lilla Pucko. Ska bli så mysigt och vi ser verkligen fram i mot det. Ska bli kul att se hur Mongo kommer uppföra sig.

Nä nu måste jag sticka. tar lite tid att gå till jobb

2 kommentarer:

Nina sa...

Lie tips för att mota bort godissuget: Piggelin - endast 50kcal/1points eller vad du nu räknar ;), vindruvor - söta och goda och nyttigare än godis men man får ändå något att pilla med. Du är duktig! kämpa på! kram

Mia sa...

OOOOO Piggelin! Tack för tipset!